Scopul acestui joc este dezvoltarea abilitatilor de observare, deplasare si tragere fara a fi vazut.
"King of the field" este limitat la 60 minute si doar 10 bile pentru lunetist.
Este amenajata o tinta mai mare dintr-o prelata si un recipient din plastic care sa sune distinct atunci cand este lovit.
- Lovirea prelatei se puncteaza cu 1 punct.
- Lovirea recipientului cu 2 puncte.
Paralel cu tinta se afla un spotter.
Nu are voie sa paraseasca liziera padurii si sa intre in poiana.
Daca il vede pe lunetist poate sa traga in acesta doar cu pistolul.
De asemenea poate sa declare lunetistului ca l-a vazut, iar acesta
din urma trebui sa se intoarca la punctul de plecare (fara a fi nimerit de focul spotterului) de unde incepe din nou.
Acest tip de joc poate sa creeze destul de multa tensiune pentru lunetist deoarece trebuie sa faca fiecare din lovituri
sa conteze, insa in acelasi timp sa fie atent la sunetul pe care il face pentru a nu fi zarit de spotter.
Mare parte din acest joc se refera la a face o buna apropiere si a ramane invizibil pe tot timpul apropierii de tinta.
Cu 10 lovituri in 60 minute avem in medie 1 lovitura/6 minute. In acest fel este destul de usor sa ramai in urma.
Reguli Lunetist * munitia este limitata la 10 bb
* are 60 minute la dispozitie pentru a se apropia cat mai mult de tinta si a trage cele 10 bile in recipientul de plastic.
* trebuie sa evite sa fie vazut de spotter, deoarece in caz contrar pierde 1 punct si trebuie sa se intoarca la puncul de pornire si sa inceapa iar.
* nu are voie sa traga in spotter, insa spotterul are voie sa traga in lunetist. Pentru fiecare lovitura, luetistul mai pierde 1 punct.
* lunetistul primeste 1 punct daca loveste prelata.
* lunetistul primeste 2 puncte daca loveste recipientul de plastic.
Reguli Spotter * spotterul are doar un pistol si munitia limitata la un singur incarcator
* trebuie sa identifice pozitia lunetistului, fara insa a parasi liziera padurii
* are voie sa traga in lunetist.